Mo, 08.04.24 gemeinsamer Überblick über die Veranstaltung durch die Lehrenden; Sicherheits- und Laboreinweisung: diese ist für alleStudierenden verpflichtend!/ Sachunterrichtsdidaktik - Schwerpunkt naturwiss. Bildung
Mo, 15.04.24 Sachunterrichtsdidaktik - Schwerpunkt naturwiss. Bildung
Mo, 22.04.24 Sachunterrichtsdidaktik - Schwerpunkt naturwiss. Bildung
Mo, 29.04.24 Sachunterrichtsdidaktik - Schwerpunkt naturwiss. Bildung
Mo, 06.05.24 Sachunterrichtsdidaktik - Schwerpunkt naturwiss. Bildung
Mo, 13.05.24 Sachunterrichtsdidaktik - Schwerpunkt naturwiss. Bildung
Mo, 20.05.24 Feiertag - Pfingstmontag
Mo, 27.05.24 Chemie
Mo, 03.06.24 Chemie
Mo, 10.06.24 Chemie
Mo, 17.06.24 Chemie
Mo, 24.06.24 Physik
Mo, 01.07.24 Physik
Mo, 08.07.24 Physik
Mo, 15.07.24 Physik
Frequency | Weekday | Time | Format / Place | Period | |
---|---|---|---|---|---|
weekly | Mo | 14-16 | H3 | 08.04.-19.07.2024
not on: 5/20/24 |
Date | Time | Format / Room | Comment about examination |
---|---|---|---|
Tuesday, July 23, 2024 | 10-12 | H6 | Klausurtermin nur für die Studierenden nach den neuen FsB 30.11.2023, Modul 69-SU-NAWI |
Monday, September 2, 2024 | 10-12 | T2-205 | Nachklausur-Termin nur für die Studierenden nach den neuen FsB 30.11.2023, Modul 69-SU-NAWI |
Module | Course | Requirements | |
---|---|---|---|
69-SU-NAWI Naturwissenschaftliche Perspektive des Sachunterrichts | Naturwissenschaften im Sachunterricht | Student information | |
- | Graded examination | Student information | |
69-SU2 Naturwissenschaften | Naturwissenschaften im Sachunterricht | Student information |
The binding module descriptions contain further information, including specifications on the "types of assignments" students need to complete. In cases where a module description mentions more than one kind of assignment, the respective member of the teaching staff will decide which task(s) they assign the students.
A corresponding course offer for this course already exists in the e-learning system. Teaching staff can store materials relating to teaching courses there: