Start my eKVV Studieninformation Lernräume Prüfungsverwaltung Bewerbungs-/Statusportal Anmelden

230416 Inclusive Education in the EFL Classroom (S) (SoSe 2020)

Inhalt, Kommentar

Inclusion and the diversity in learning abilities and language skills create numerous challenges for language teachers who may not have experienced the same diversity themselves as students. The aim of this course is to present different strategies and methods to include students with specific learning difficulties in the English classroom and to balance curricular requirements while meeting the needs of individual pupils.
This class is taught by an experienced teacher, who teaches at the Oberstufenkolleg in Bielefeld. The course aims at bridging theory with practice, giving insights into the diversity of EFL learner groups and effective lesson planning in line with current curriculum regulations.

Lehrende

Termine (Kalendersicht )

Rhythmus Tag Uhrzeit Ort Zeitraum  

Zeige vergangene Termine >>

Fachzuordnungen

Modul Veranstaltung Leistungen  
23-ANG-VRPS_GymGe Vorbereitung und Reflexion des Praxissemesters (GymGe) FD 2 Differentiation and Individualisation in English Language Teaching Studienleistung
Studieninformation
veranstaltungsübergreifend benotete Prüfungsleistung Studieninformation
23-ANG-VRPS_HRSGe Vorbereitung und Reflexion des Praxissemesters (HRSGe) FD 2 Differentiation and Individualisation in English Language Teaching Studienleistung
Studieninformation
veranstaltungsübergreifend benotete Prüfungsleistung Studieninformation

Die verbindlichen Modulbeschreibungen enthalten weitere Informationen, auch zu den "Leistungen" und ihren Anforderungen. Sind mehrere "Leistungsformen" möglich, entscheiden die jeweiligen Lehrenden darüber.

Konkretisierung der Anforderungen
Keine Konkretisierungen vorhanden
Lernraum
Teilnehmer*innen
Automatischer E-Mailverteiler der Veranstaltung
Änderungen/Aktualität der Veranstaltungsdaten
Sonstiges