All courses for recent semesters:
Reference no. | Teaching staff | Topic | Type | Dates | My eKVV |
---|---|---|---|---|---|
250029 | Hugger | Heterogene Lebenswelten von Kindern im Kinderfilm | S | Mon 12-13.30 s.t. in C2-144 [11.10.2010-31.01.2011] |
![]() |
250041 | Hugger |
Modulbezogene Vertiefung zum Profil "Umgang mit Heterogenität"
Limited number of participants: 30 Electronic course catalogue (eKVV) participant management |
VK | Tue 10-12 (every two weeks) in C0-116 [12.10.2010-01.02.2011] |
![]() |
250042 | Hugger |
Modulbezogene Vertiefung zum Profil "Umgang mit Heterogenität"
Limited number of participants: 30 Electronic course catalogue (eKVV) participant management |
VK | Tue 10-12 (every two weeks) in C0-116 [19.10.2010-25.01.2011] |
![]() |
Reference no. | Teaching staff | Topic | Type | Dates | My eKVV |
---|---|---|---|---|---|
250042 | Hugger | Kindheiten in Deutschland im Spiegel aktueller Studien | S | Mon 12-14 in T2-208 [12.04.-19.07.2010] |
![]() |
250046 | Hugger |
Modulbezogene Vertiefung zum Profil "Umgang mit Heterogenität"
BA KF EW: Modulbezogene Vertiefung im Modul 7 Limited number of participants: 30 Electronic course catalogue (eKVV) participant management |
VK | Wed 14-16 (every two weeks) in T2-214 [14.04.-23.07.2010] |
![]() |
250055 | Hugger |
Lernbeobachtung im Elementar- und Primarbereich, Fallstudie Teil 2
Limited number of participants: 25 |
FS | Thu 10-12 in S2-137 [15.04.-22.07.2010] |
![]() |
250804 | Hugger |
Betreutes Selbststudium: Fallstudienbericht
Fallstudienbericht zu 250055 |
S |
![]() |
Reference no. | Teaching staff | Topic | Type | Dates | My eKVV |
---|---|---|---|---|---|
250015 | Hugger | Aspekte heutiger Kindheiten: Bedeutung für die grundschulpädagogische Praxis | S | Thu 10-12 in C02-228 [15.10.2009-04.02.2010] |
![]() |
250026 | Hugger |
Lernbeobachtung im Elementar- und Primarbereich (Fallstudie Teil 1)
Limited number of participants: 25 Electronic course catalogue (eKVV) participant management |
FS | Mon 12-14 in E0-192 [12.10.2009-01.02.2010] |
![]() |