At elementary school level the heterogeneity of students is at its greatest, some classes also including handicapped children. In this course we will focus on how to deal with different needs od different children, create supportive material and learn about assessment of various forms.
Rhythmus | Tag | Uhrzeit | Format / Ort | Zeitraum |
---|
Modul | Veranstaltung | Leistungen | |
---|---|---|---|
23-ANG-AngPM1 Profilmodul 1:Teaching English as a Foreign Language 1 | Teaching English Language | Studieninformation | |
- | benotete Prüfungsleistung | Studieninformation | |
23-ANG-AngPM1_G_ver1 Profilmodul 1 - Grundschule: Teaching English as a Foreign Language | Teaching English Language in Heterogeneous Classrooms | Studienleistung
benotete Prüfungsleistung |
Studieninformation |
23-ANG-AngPM1_HRSGe_GymGe_ver1 Profilmodul 1 - HRSGe GymGe: Teaching English as a Foreign Language | Current Approaches to Language Teaching | Studienleistung
benotete Prüfungsleistung |
Studieninformation |
Die verbindlichen Modulbeschreibungen enthalten weitere Informationen, auch zu den "Leistungen" und ihren Anforderungen. Sind mehrere "Leistungsformen" möglich, entscheiden die jeweiligen Lehrenden darüber.
Studiengang/-angebot | Gültigkeit | Variante | Untergliederung | Status | Sem. | LP | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Anglistik: British and American Studies / Bachelor | (Einschreibung bis SoSe 2011) | Kern- und Nebenfach | BaAngPM8 | ||||
Anglistik: British and American Studies / Master of Education | (Einschreibung bis SoSe 2014) | BaAngPM8 |