z.T. digital, live zur genannten Zeit & z.T. digital, im Selbststudium (online synchron/asynchron)
Erarbeitung eines theoriegeleiteten digital unterstützten Unterrichtsszenarios für das Gemeinsame Lernen in der Sschule.
In dieser Veranstaltung findet ein Platzvergabeverfahren statt. Bitte informieren Sie sich hier über den Ablauf: https://www.uni-bielefeld.de/fakultaeten/erziehungswissenschaft/studium-und-lehre/studiendekanat/studienorganisation/platzvergabe/
| Frequency | Weekday | Time | Format / Place | Period | |
|---|---|---|---|---|---|
| weekly | Di | 8-10 | Y-1-201 | 08.04.-19.07.2024
not on: 5/14/24 / 5/21/24 / 5/28/24 / 6/4/24 / 6/25/24 / 7/9/24 |
|
| one-time | Di | 8-10 | Y-1-201 | 28.05.2024 | |
| one-time | Di | 8-10 | ONLINE | 04.06.2024 | Selbstlernphase |
| Module | Course | Requirements | |
|---|---|---|---|
| 25-ISP4 Educating and Teaching in Consideration of Aggravated Learning Conditions Erziehen und Unterrichten unter Berücksichtigung erschwerter Lernsituationen | E2: Individuelle Förderung in den Lernbereichen | Study requirement
|
Student information |
The binding module descriptions contain further information, including specifications on the "types of assignments" students need to complete. In cases where a module description mentions more than one kind of assignment, the respective member of the teaching staff will decide which task(s) they assign the students.