Frequency | Weekday | Time | Format / Place | Period |
---|
Module | Course | Requirements | |
---|---|---|---|
23-GER-O Berufsorientierung: "Wissenschaft, Öffentlichkeit, Medien" | Praktikumsvorbereitung | Student information | |
23-LIT-LitP9 Kombinationsmodul: Praktische und interdisziplinäre Studien | Praxisorientierte Veranstaltung oder sprach- oder schreibpraktische Veranstaltung | Study requirement
|
Student information |
Praxisorientierte oder Interdisziplinäre Veranstaltung | Study requirement
|
Student information | |
Sprach- oder schreibpraktische Lehrveranstaltung | Study requirement
|
Student information | |
- | Graded examination | Student information | |
23-LIT-M-LitPXM Praxismodul | Praxisbegleitende Lehrveranstaltung | Student information | |
23-LIT-M-LitPXM_a Praxismodul | Praxisbegleitende Lehrveranstaltung | Study requirement
|
Student information |
23-LIT-Prax Profilmodul 5b: Praxis | Praxisveranstaltung 1 | Study requirement
|
Student information |
Praxisveranstaltung 2 | Study requirement
|
Student information | |
- | Graded examination | Student information | |
38-M5-KV Künstlerische Praxis | Literatur und Film: Künstlerische Praxis 1 | Student information | |
Literatur und Film: Künstlerische Praxis 2 | Student information | ||
Musik: Künstlerische Praxis 1 | Student information | ||
Musik: Künstlerische Praxis 2 | Student information | ||
- | Graded examination | Student information | |
38-M5-KV_ver1 Künstlerische Praxis | Literatur und Theater: Künstlerische Praxis 1 | Student information | |
Literatur und Theater: Künstlerische Praxis 2 | Student information | ||
Musik: Künstlerische Praxis 1 | Student information | ||
Musik: Künstlerische Praxis 2 | Student information | ||
- | Graded examination | Student information | |
38-M9-KV Individuelle Profilierung | Künstlerische Profilierung 1 | Student information | |
Künstlerische Profilierung 2 | Student information | ||
38-M9-KV_a Individuelle Profilierung | Künstlerische Profilierung | Student information |
The binding module descriptions contain further information, including specifications on the "types of assignments" students need to complete. In cases where a module description mentions more than one kind of assignment, the respective member of the teaching staff will decide which task(s) they assign the students.
A corresponding course offer for this course already exists in the e-learning system. Teaching staff can store materials relating to teaching courses there: