 
							
						
					
				
				
			
		
		
		Weekly schedule Contact Appointments
All courses for recent semesters:
| Reference no. | Teaching staff | Topic | Type | Dates | My eKVV | 
|---|---|---|---|---|---|
| 250086 | Häseker | Einführung in das bildungswissenschaftliche Lehramtsstudium (A) (HRSGe/GymGe) Beginn in der 2. Vorlesungswoche Limited number of participants: 40 Electronic course catalogue (eKVV) participant management | S | Fri 14-16 in S1-124 [20.10.2025-06.02.2026] |   | 
| 250087 | Häseker | Einführung in das bildungswissenschaftliche Lehramtsstudium (B) (HRSGe/GymGe) Beginn in der 2. Vorlesungswoche Limited number of participants: 40 Electronic course catalogue (eKVV) participant management | S | Fri 10-12 in S1-129 [20.10.2025-06.02.2026] |   | 
| Reference no. | Teaching staff | Topic | Type | Dates | My eKVV | 
|---|---|---|---|---|---|
| 250278 | Häseker | ‚Heterogenität‘ im bildungspolitischen Inklusionsdiskurs Limited number of participants: 60 Electronic course catalogue (eKVV) participant management | BS | Fri 14-16 ONLINE [27.06.2025] Vorbesprechung Fri 14-20 in S1-503 [12.09.2025] Sat 9-17 in S1-503 [13.09.2025] Fri 14-20 in S0-115 [26.09.2025] Sat 9-17 in S0-115 [27.09.2025] |   | 
| Reference no. | Teaching staff | Topic | Type | Dates | My eKVV | 
|---|---|---|---|---|---|
| 250202 | Häseker | Einführung in das bildungswissenschaftliche Lehramtsstudium (HRSGe/GymGe) Beginn in der 2. Vorlesungswoche Limited number of participants: 40 Electronic course catalogue (eKVV) participant management | S | Mon 14-16 in T2-227 [16.10.2023-02.02.2024] |   | 
| 250226 | Häseker | Inklusion und Exklusion: Theorie und Empirie Limited number of participants: 50 Electronic course catalogue (eKVV) participant management | S | Mon 8-10 in T2-213 [09.10.2023-02.02.2024] |   | 
| 250228 | Häseker, Keyser | ‚Heterogenität‘ im bildungspolitischen Inklusionsdiskurs Limited number of participants: 60 Electronic course catalogue (eKVV) participant management | S | Tue 14-16 in X-E0-205 [17.10.2023-02.02.2024] |   |