Einsiedler, Wolfgang u.a. (Hrsg.): Handbuch Grundschulpädagogik und Grundschuldidaktik. Klinkhardt, Bad Heilbrunn 2011 (3. Auflage)
Brügelmann, Hans: Schule verstehen und gestalten. Libelle, Regensburg 2005
Knörzer, Wolfgang u.a.; Den Anfang der Schulzeit pädagogisch gestalten. Beltz, Weinheim und Basel 2007 (6. Auflage)
Hinz. Renate, Walthes, Renate: Heterogenität in der Grundschule. Den pädagogischen Alltag erfolgreich bewältigen. Beltz, Weinheim und Basel 2009
Frequency | Weekday | Time | Format / Place | Period |
---|
Module | Course | Requirements | |
---|---|---|---|
25-BiWi1 Einführungsmodul BiWi | E2: Einführungsseminar | Study requirement
|
Student information |
25-BiWi1_a Einführungsmodul BiWi | E2: Einführungsseminar | Study requirement
|
Student information |
The binding module descriptions contain further information, including specifications on the "types of assignments" students need to complete. In cases where a module description mentions more than one kind of assignment, the respective member of the teaching staff will decide which task(s) they assign the students.