Ausgehend von den Problemen des schulischen Umgangs von Lehrern und Schülern sollen unter Einbeziehung eigener Vorerfahrungen theoretische Konzepte zur Analyse und Interpretation von sozialen Prozessen im Unterricht erarbeitet werden. Weitere mögliche Themen sind:
(Die genaue Schwerpunktsetzung soll in Absprache mit den Teilnehmern erfolgen.)
Frequency | Weekday | Time | Format / Place | Period | |
---|---|---|---|---|---|
weekly | Mo | 8:30-12 | N6-123 | 16.10.2006-05.02.2007 |
Degree programme/academic programme | Validity | Variant | Subdivision | Status | Semester | LP | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Erziehungswissenschaft (Nebenfach) / Bachelor | (Enrollment until SoSe 2011) | Nebenfach | M.1.1 | - | - | 4 | |
Frauenstudien | (Enrollment until SoSe 2015) | - | - | - | - | - |
This website uses cookies and similar technologies. Some of these are essential to ensure the functionality of the website, while others help us to improve the website and your experience. If you consent, we also use cookies and data to measure your interactions with our website. You can view and withdraw your consent at any time with future effect at our Privacy Policy site. Here you will also find additional information about the cookies and technologies used.